Kontakt »

ul.Jasielska 8b

60-476 Poznań
Tel. 787 682 539
sprzedaz@sparden.pl

Poniżej przedstawiamy 5 najczęściej zadawanych pytań, które otrzymujemy od Klientów. Do tego dołączamy krótkie, lecz– mamy nadzieję – rozwiewające wątpliwości odpowiedzi.

1. Czy sam muszę zadbać o transport wanny?

Nie. Bez żadnego problemu przewieziemy zamówiony towar pod wskazany przez Klienta adres. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualny i zależy od odległości, którą muszą pokonać nasi pracownicy.

2. Czy muszę zadbać o doprowadzenie wody i kanalizacji?

Nie ma takiej potrzeby. Wystarczy wypełnić wannę na przykład za pomocą węża ogrodowego. Jeśli chcemy pozbyć się zabrudzonej wody, należy odkręcić wmontowany zawór spustowy.

3. W jaki sposób przebiega oczyszczanie wody?

Każdy z dostępnych w naszej ofercie artykułów jest wyposażony w specjalny filtr i ozonator. Dzięki temu, woda w wannie samoczynnie się oczyszcza. Dodatkowo obecność ozonu zmniejsza liczbę innych środków dezynfekujących, takich jak na przykład brom lub chlor.

4. Czy otrzymam gwarancję na zakupiony produkt?

Oczywiście! Osoba fizyczna, która dokona zakupu w naszej firmie, otrzyma gwarancję na 24 miesiące. W przypadku kupna artykułu na FV, gwarancja wynosi 12 miesięcy.

5. Co zrobić, jeśli po skończeniu gwarancji, zakupiony artykuł ulegnie usterce?

W takim wypadku oferujemy serwis pogwarancyjny. Doświadczeni specjaliści dokonają sprawnej naprawy każdego produktu zakupionego w naszym sklepie.

Właścicielem marki Sparden jest:
Projekt i realizacja: MDAsystems.pl
© Wszelkie prawa zastrzeżone przez Harder Sp. z o.o. (2011)